Grupa II

Z życia grupy II "ŻUCZKI" ...


"Idziemy do Zoo...."

    23.05.2018r. dzieci odwiedziły ZOO. "Żuczki" miały okazję zobaczyć niespotykane na co dzień zwierzęta i ptaki. Przemierzając alejki, oglądały z bliska zwierzęta, poznały ich wygląd i tryb życia.
Bezpośredni kontakt ze zwierzęciem sprawia, iż wiadomości zdobyte podczas wycieczki na trwałe zapiszą się w pamięci dzieci. Spontaniczna wycieczka okazała się nie tylko wspaniałym przeżyciem, ale również atrakcyjną lekcją przyrody. Ogród zoologiczny jest uroczym miejscem do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu jak i skarbnicą wiedzy.



Tworzymy własną tęczę

Za oknem na zmianę deszcz i słońce. Wyglądaliśmy zatem tęczy, za którą tęsknimy już od kilku miesięcy. Podczas oczekiwania zapragnęliśmy, by tęcza znalazła się nie tylko na niebie, ale również w naszej sali. Układając kolorowe cukierki ćwiczyliśmy koncentrację uwagi oraz naszą silną wolę, by żadnego nie podjeść laugh zaobserwowaliśmy również mieszanie się barw.



Dzień Koloru Zielonego

"Raz, dwa, trzy zielono mi! Cztery, pięć, sześć jak pięknie tu jest [...]" słowa wykonywanej przez nas piosenki idealnie wpasowały się w ten wyjątkowy czwartkowy dzień - Dzień Koloru Zielonego. Wszystkie wspólne działania grupy I, IIVI skupiały się wokół barwy zielonej, wyzwalając w dzieciach inicjatywę twórczą oraz radość. A Ty... grasz w zielone?? wink



Pociąg i jego tajemnice - wycieczka na dworzec

Po zbudowaniu pociągu w przedszkolu, postanowiliśmy sprawdzić jak wygląda on w rzeczywistości... Jesteśmy pod wrażeniem!



Pieśni patriotyczne - wspaniała lekcja polskiej historii

Witaj majowa jutrzenko…”, „My Pierwsza Brygada…”, „Rozkwitały pąki białych róż…”, „Przybyli ułani pod okienko…”… -  takie dźwięki rozbrzmiewały w sali grupy „Żuczki”. Polskie pieśni patriotyczne były obecne w życiu Polaków w różnych okresach historycznych. Teraz towarzyszyły także i nam – ucząc, wychowując oraz zrzeszając rodziny dzieci z całego przedszkola.



   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |   >>
(wszystkie)
 

 




co_u_nas / 2017-2018